Wednesday, September 24, 2008

Buffet Ramadan di Dewan Perdana Felda

Sebenarnya aku nak emailkan pic yang aku amik masa gathering kat dewan perdana tadi,,,,,server email ada problem laks,,,so aku ingat nak tepek kat sini je..So siapa yang bleh access bleh la copy kat sini je..Tpi klu server dah ok nnti aku email semula,,:)

Apapun aku nak ucapkan tahniah kpd Abg Ajoi,,,sbb susah payah arrange mini gathering ni,,,kalau tade dia mungkin tak jadi buat majlis camni...Walaupun tk brapa ramai datang tapi ok la,,,at least dapat jumpa dan rapatkan hubungan rakan2 lama.

Dalam ramai2 tuu,,,rasanya paling lama aku tak jumpa ngan Zahrin la,,,,rasa dekat 9 thun, last jumpa pun masa konvo...Sblm ni mmg ada soft reunion kat KL tapi kadang aku tak dpt pegi,,,tu yg tkleh jmpa tu,,,Tapi pasni ssh la aku nak jmpa korang lagi sbb dah nak kene pindah pasir gudang....:(

Utk Ajoi,,,klu nk arrange reunion tu jgn lupa put me in the list ok,,,mana la tau aku tersesat ke KL ke,,hehe. Oyer pastikan si Zaidi dtg,,,,sbb dia ni salu ponteng,,,hehe,,,jgn marah D!. Adi ngan Tahir so far komitment mmg bagus,,,and kalau nak buat jgn buat weekend nnti si Zahrin takleh join,,,hari lain sure dia available sbb bujang senang,,,hehe. Gang2 lain pun arap bleh join esp Zahir n Abe yang dah pindah klang valley..... Ok ni beberapa pic yg smpt aku amik. Sori la klu angle tak cantik,,,nak kene amik course senifoto dulu ni...hehe








No comments: